Κυριακή 6 Απριλίου 2008

To αεροπλάνο

Είναι ένας Γερμανός ένας πόντιος ένας χασικλης και ένας παπάς μαζί με τον πιλότο σε ένα αεροπλάνο, το οποίο όμως αρχίζει να χάνει ύψος. Υπάρχουν όμως μόλις 4 αλεξίπτωτα !
[Γερμανός] -παιδιά τι θα γίνει τώρα ? εγώ είμαι ένα σημαντικό πρόσωπο στην χώρα μου πρέπει να ζήσω ! παίρνω το αλεξίπτωτο μου και φεύγω !!
και έτσι ακριβώς έκανε.
[πόντιος] εγώ την πατάω σε όλα τα ανέκδοτα !!! βαρέθηκα πια !!! παίρνω το αλεξίπτωτο μου και φεύγω !!!
και έτσι ακριβώς έκανε.
[πιλότος] εγώ πρέπει να ξαναπετάξω, είμαι ο καλύτερος πιλότος ! παίρνω το αλεξίπτωτο μου και φεύγω !!!
και έτσι ακριβώς έκανε.
[παπάς] τέκνον μου πάρε το αλεξίπτωτο και πέσε να σώσω την ψυχούλα μου !!
[χασικλης] άραξε ρε να κάνω το τσιγάρο και τα λέμε !!
[παπάς] τέκνον μου σε παρακαλώ !!!
[χασικλης] άραξε γέρο !!!
[παπάς] να σώσω την ψυχή μου !!!
[χασικλης] άραξε ρε παππούλη !
[παπάς] γαμω την Παναγιά σου και τον χριστό σου πέσε να τελειώνουμε να συναντηθώ με τον ύψιστο !!!
[χασικλης] άραξε ρε παππούλη ο πόντιος πήρε το sleeping bag !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: